Zajistíme a připravíme pro Vás vše, co se týče svatby, společenských událostí či firemních akcí. Máme několikaleté zkušenosti s organizováním společenských událostí a koordinací svateb.

VŠE KOLEM SVATBY

volkswagen transporterChcete prožít svůj velký den v klidu a bez starostí? Věnujte veškerý čas ve svatební den sobě a svým nejbližším. Vyhněte se starostem a stresu a nechejte organizaci Vaší svatby na nás. Svatba je organizačně náročná událost a aby vše proběhlo bezchybně, je velice důležité sestavit tým, který z vaší svatby vytvoří jedinečnou a nezapomenutelnou událost. Nabízíme Vám služby od ozdobení auta až po zajištění kompletního svatebního servisu. Nabídku vám připravíme na míru tak, aby svatba byla podle vašich snů a přání.


Nabízíme: koordinaci svatebního obřadu, koordinaci svatebního dne
Zajistíme: květiny a dekorace, cukrářské výrobky, svatební tiskoviny, profesionálního fotografa, svatební šaty, hudbu a vše další potřebné

FIREMNÍ AKCE
Chystáte společenskou akci, večírek, ples nebo den otevřených dveří? Chcete připravit pro své zaměstnance firemní teambuilding? Chcete uspořádat sraz automobilů, motorek apod.? Pořádání firemních akcí na klíč zahrnuje vše od základního konceptu až po kompletní zajištění akcí. Doporučíme a zajistíme vhodné prostory pro konání, hotely pro ubytování účastníků, dopravu, parkování, občerstvení, technickou podporu, kulturní program, doprovodný program a dárky pro účastníky.

Z VLASTNÍHO VYBAVENÍ ZAPŮJČÍME
- party stan velký 12m x 4m, 2ks
- party stan malý 4,5m x 3m
- party stoly + party lavice
- chladicí výčepní zařízení
- venkovní plynový ohřívač
- plynový profesionální gril
- plátno + projektor

Pro kalkulaci zapůjčení nás prosím kontaktujte.